Against All

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ?ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΩ?ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΕΔΩ…ΟΛΑ ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΟΥΝ,ΟΛΑ ΜΟΥ ΒΡΩΜΑΝΕ.

ΔΗΘΕΝ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ,ΔΗΘΕΝ ΖΩΕΣ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.ΣΚΥΘΡΩΠΑ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙΑ,ΣΚΛΑΒΟΙ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑΣ.

ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΕΝΗΛΙΚΑ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΑΘΟΩΤΗΤΑ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΛΛΩΝ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΜΩΣ,ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΒΡΩΜΙΚΟ ΒΟΘΡΟ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ.

ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΜΕΝΟΙ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΛΕΦΤΑ,ΓΙΑ ΛΙΓΗ ΑΚΟΜΑ ΓΗ,ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΤΟΥΒΛΑ Η ΓΙΑ ΔΥΟ ΒΥΖΙΑ…

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ…ΧΡΗΜΑ,ΜΟΥΝΙ ΚΑΙ ΔΟΞΑ.

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ ΑΛΛΟ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ ΠΟΥ ΚΡΥΒΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ?

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ?

ΠΟΙΟΝ ΛΥΠΑΜΑΙ?ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΛΕΙΨΩ?ΠΟΥΛΟ ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΑΓΝΟΩ?

ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΤΕΥΩ,ΔΙΝΩ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ.ΜΑΛΛΟΝ ΜΕΤΡΑΩ ΤΙΣ ΑΝΤΟΧΕΣ ΜΟΥ.ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΩ ΑΡΑΓΕ?

ΠΟΣΕΣ ΝΑ ΠΩ ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΕΚΑΝΑ?

ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΩ ΡΕ ΜΙΚΡΕ?ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ Η ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΑ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ?ΑΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ 5-6 ΑΚΟΜΑ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ

ΜΠΟΡΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΑ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ.ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΖΩΟ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ??ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ.ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΤΥ ΜΑΣ ΡΕ.

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΓΕΝΝΙΟΜΟΥΝ ΕΝΑΣ ΑΛΗΤΗΣ ΣΚΥΛΟΣ.ΜΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΠΕΡΙΠΛΑΝΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΛΑΩ ΜΕ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.ΜΕ ΤΙΣ ΡΗΧΕΣ ΤΟΥΣ ΨΥΧΕΣ,ΜΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΤΟΥΣ ΘΕΛΩ.ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ?Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ?Η ΓΑΜΗΜΕΝΗ Η ΑΓΑΠΗ??

ΟΛΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΛΟΓΙΚΗ.Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΨΕΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ.Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙ Ο ΔΙΠΛΑ.

ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ,ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ?ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΑΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ?

ΑΡΧΙΔΙΑ.ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΨΥΧΩΝ.ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ,ΑΡΑΔΙΑΖΕΙΣ ΤΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΩ.

Κ ΕΓΩ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΜΠΟΤ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΝΑΩ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ.ΣΟΥ ΧΑΙΔΕΥΩ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ

ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΦΑΣ ΣΟΥ.ΤΗΝ ΜΑΥΡΙΛΑ ΤΟΥ ΨΕΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΧΕΙΛΟΙ ΣΟΥ.

ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΟΣΩΠΑ,ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΧΕΙΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΤΙ?ΕΝΑΣ ΒΟΘΡΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΚΟΥΡΑΔΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.

ΣΑΠΙΛΑ ΚΑΙ ΒΡΩΜΑ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΟΝΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΜΕ ΕΝΑ ΦΤΥΑΡΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΩ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ.

ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ?

ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΤΥΦΛΟΙ.ΜΕ ΚΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΑΓΝΟΟΥΝ ΤΗΝ ΑΗΔΕΙΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ.

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ.

ΑΝ ΜΕ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΜΑΛΑΚΑ.

ΚΑΤΣΕ ΖΗΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.ΠΩΣ ΓΑΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΡΝΕΙΣ.

ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ ΜΑΛΑΚΑ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ.

ΦΟΡΑΣ ΓΑΜΗΣΤΕΡΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΡΜΟΖΟΥΝ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΝΤΖΑΚΙΑ.ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΓΑΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝ ΚΑΒΛΙ.

ΤΑ ΕΧΑΣΕΣ ΟΛΑ ΟΤΑΝ ΕΙΠΕΣ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΜΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΝΑ ΠΕΙ ΨΕΜΜΑΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΛΛΟΥ.

ΚΟΙΤΑ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΣΤΑ ΡΕ ΚΑΡΙΟΛΗ.ΜΗΝ ΒΡΩΜΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΟΥ ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΒΡΩΜΕΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΣΟΥ.

Image

Leave a Reply

